Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Μπαλασάς: Δεν πωλείται η Επανομή!

Με νέα συνέντευξη απάντηση στο ραδιόφωνο, Metropolis 95,5,  όπως είχε προβλέψει το Blog ο πρόεδρος της Επανομής Μιχάλης Μπαλασάς έδωσε απαντήσεις σε όλα όσα ειπώθηκαν σήμερα για τον επιχειρηματία που υποτίθεται θα αγόραζε το α.φ.μ. της Επανομής όπως χαρακτηριστικά είπε για το α.φ.μ. της Επανομής αποφασίζουμε εμείς και κανένας άλλος. Επίσης αξιοσημείωτο είναι ότι οι Επανομίτες ανταποκρίθηκαν στην έκλυση και το μετοχικό κεφάλαιο έχει καλυφθεί και δεν χωράει άλλος στην ομάδα. Οπότε οι πιθανότητες πώλησης του α.φ.μ. εκμηδενίστηκαν όπως είπε!


Αναλυτικά τα όσα είπε στην εκπομπή Τρίτο Ημίχρονο:



«Κάποιοι συνάδελφοί σας τρέφουν σενάρια που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Ο μόνος που δε φταίει είναι ο κόσμος και των δύο ομάδων, ειδικά ο δικός μας, καθώς εμείς δεν έχουμε διαδώσει κάτι. Τα σενάρια προέρχονται από την άλλη πλευρά και όχι από την επίσημη πλευρά. Όσα διαρρέουν είναι σενάρια τρίτων και δεν ξέρω από ποιες πηγές εκπορεύονται. Δεν υπάρχει καμία σοβαρότητα και δόση αλήθειας. Για τον Α.Φ.Μ. της Επανομής δε θα αποφασίσει ο Τσολάκης και κανένας κύριος Τσολάκης. Αν ενδιαφέρεται, καλό θα είναι πριν κάνει δηλώσεις, να έχει συνεννοηθεί μαζί μας. Δεν υπάρχει καμία απολύτως συμφωνία. Η διοίκηση του Ηρακλή δεν έχει βγάλει ανακοίνωση για κάτι, οπότε από πού προκύπτει το όλο θέμα;
Είχα πει πως πριν από πενήντα μέρες είχε γίνει μια πρώτη επαφή με τον κ. Ξενίδη, κάναμε τη συνάντηση και από εκεί και πέρα οι άνθρωποι αυτοί προσπαθούν να βρουν τρόπο να λύσουν το πρόβλημα με τον Ηρακλή. Αυτό δε σημαίνει ότι συμφώνησα σε κάτι».
Για το ότι ο Τάκης Τσιρώνης είχε δηλώσει το μεσημέρι πως ο κ. Τσολάκης είχε έρθει σε επαφή με το Γρηγόρη Λάτσιο, ο κ. Μπαλασάς τόνισε:
«Ποιος νομιμοποιεί τον κ. Λάτσιο να μιλάει για λογαριασμό μου; Είναι κοντά στην ομάδα, τη στηρίζει και την αγαπάει, αλλά εγώ νομιμοποιούμαι να μιλήσω για την ομάδα. Βεβαίως απ’ όσο γνωρίζω ο κ. Λάτσιος δεν διαπραγματεύτηκε».
Στην παρέμβαση του Μάκη Ιωαννίδη για το ραντεβού που είχε ο ίδιος ο κ. Μπαλασάς με τον κ. Τσολάκη, ο πρόεδρος της Επανομής παραδέχθηκε ότι:
«Τη Δευτέρα έγινε ένα ραντεβού με τον κ. Τσολάκη. Άκουσε κάποια πράγματα ρώτησε και είπαμε να τα ξαναπούμε. Όμως ήδη η Επανομή έχει καλύψει το μετοχικό της κεφάλαιο, οι Επανομίτες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και δεν υπάρχουν περιθώρια να μπει κάποιος άλλος στην ομάδα. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ενδιαφερόμενος. Οι προθεσμίες έχουν εκπνεύσει για τον κ. Τσολάκκη, που εξέθεσε και τον Ξενίδη, ο οποίος είναι μόνος γνήσιος συνομιλητής, οι άλλοι εμπαίζουν και τον κόσμο. Ο μόνος που αγωνίζεται έντιμα να σώσει τον Ηρακλή είναι αυτός. Έχω δεχθεί κι άλλα τηλεφωνήματα από ανθρώπους που λένε ότι θέλουν να σώσουν τον Ηρακλή, αλλά έκαναν μόνο κινήσεις εντυπωσιασμού και τίποτε άλλο. Έχουν ελαχιστοποιηθεί για να μην πω εκμηδενιστεί οι πιθανότητες για να προχβωρήσει η υπόθεση με τον κ. Τσολάκη».

2 σχόλια:

  1. Τα γαλάζια δι τ' αντέχου
    ούτι να τα χτάζου θέλου
    κι μι τν' Αναγιένησ' έχου
    έρουτα σα κι τ' Ουθέλλου (*)

    Μι τουν Πρόιδρου του μάγκα
    κι μι τσ' παίχτιδις τσ' λιβέντις
    πάμι μουναχοί κι οτ' γιέν'
    ΟΞΟΥ ΟΥΛΝ' ΟΙ ΚΟΥΛΟΥΠΛΙΕΝΤΙΣ!

    (*)Ο Οθέλος ("Ουθέλλους" στο ιδίωμα), ο Μαύρος της Βενετίας είναι θεατρικό έργο και ένα από τα πολλά σπουδαία έργα του μέγαλου άγγλου συγγραφέα Ουίλλιαμ Σαίξπηρ (...) Ο πρωταγωνιστής Οθέλος είναι ευγενής, ακέραιος χαρακτήρας. Το μαύρο του πετσί καθώς και το όνομά του (Moore σημαίνει Άραβας της Μαυριτανίας, συνεπώς και Μουσουλμάνος) είναι εκείνα που του κάνουν τη ζωή του δύσκολη. Οι έτσι ονομαζόμενοι μαύροι είχαν κακό όνομα στη εποχή του Σαίξπηρ: θεωρούντο κακοποιά και βάρβαρα στοιχεία. Έτσι ο Οθέλος, αν και τίμιος άνθρωπος και γενναίος πατριώτης πολεμιστής, βρίσκεται αντιμέτωπος με μια εχθρική μισερή και άδικη κοινωνία, η οποία ακόμα και την αγάπη της Δεισδαιμόνας δεν του επιτρέπει.

    (πηγή: βικιπαίδεια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άφκι μι σ΄ν ησυχία μ'
    κι μη μ' ανακατώνς
    δι φταίου γω σα γκουντρουγκλάς
    κι σντ' δέλτα τα σκατώνς

    Κάπχνιοι μι φκιάσαν του 'κουσιέξ
    κι μ' είπαν Αναγιένησ'
    γι' αυτό κι πρέπ για να προυσέξ'
    όποιους μι χτάζ σα ένισ'(*)

    (*) ένεση ως μέσο ίασης

    ΑπάντησηΔιαγραφή