Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΛΑΖΑΡΟΥ ΦΩΤΙΑ! "ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΟΜΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΜΑ"


"ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΟΜΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΜΑ"

Ο Λάζαρος Φωτιάς κατάγεται από τα Γιαννιτσά γεννήθηκε στις 26 Απριλίου του 1991 και έχει αγωνιστεί εκτός από την Επανομή και σε Ηρακλή, Λάρισα και Πόντιους Κατερίνης για να πάρει φέτος μεταγραφη στην Ιταλία για λογαριασμό της Πάρμα η οποία με της σειρά της τον παραχώρησε δανεικό για έξι μήνες στην Ουγγρική Rakoczi FC.




"ΜΟΝΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΟΜΗ"
Για την μεταγραφή του στην Πάρμα ,το δανεισμό του στην Rakoczi, τις αναμνήσεις του από την Επανομή,τους προσωπικούς του στόχους αλλά και για άλλα πολλά μίλησε ο 22χρονος αμυντικός Λάζαρος Φωτιάς αποκλειστικά στο http://sfae-epanomi.blogspot.gr. Αναλυτικά τα όσα είπε: Από τον λίγο καιρό που έζησα στην Επανομή μόνο ευχάριστα πράγματα έχω να θυμάμαι γνώρισα καινούργιους ανθρώπους, έκανα φίλους και γενικά κρατάω ευχάριστες αναμνήσεις,παρακολουθώ την πορεία της ομάδας και ελπίζω στο τέλος να τα καταφέρει, το πρωτάθλημα ακόμα έχει πολύ δρόμο. Όσο για την μεταγραφή μου στην Πάρμα η ομάδα ενδιαφέρθηκε για εμένα με παρακολουθούσε και παρόλο που ακούστηκαν ονόματα πολλών ελληνικών ομάδων πήγα στην Ιταλία δοκιμάστηκα και υπέγραψα κάτι που με έκανε ιδιαίτερα χαρούμενο! Ήρθα δανεικός εδώ στο Καποσβάρ και το καλοκαίρι επιστρέφω πίσω. Προσωπικοί μου στόχοι είναι να δουλέψω σκληρά και να βελτιώνομαι συνεχώς ώστε να μπορέσω να διεκδικήσω μία θέση στην Πάρμα. Στο Ουγγρικό πρωτάθλημα υπάρχουν δυνατές ομάδες.Σε σύγκριση με την Ελλάδα δεν νομίζω ότι υπάρχουν διαφορές σε επίπεδο ταλέντου αλλά σε επίπεδο οργάνωσης,στην Ελλάδα πρέπει να βελτιωθούμε πολύ σε αυτό το επίπεδο. Τέλος θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου και όλους όσους με στήριξαν αλλά και να ευχηθώ στις δύο πρωην μου ομάδες Λάρισα και Ηρακλή να επιστρέψουν στην Α' Εθνική όπου αξίζει να βρίσκονται!


Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΜΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου